Táto stránka podporuje váš prehliadač len v obmedzenom rozsahu. Odporúčame vám prejsť na prehliadač Edge, Chrome, Safari alebo Firefox.

Odoslanie do 24–48 hodín, všetko je na sklade *okrem nábytku

Nákupný vozík 0

Kombinujte s
Žiadne ďalšie produkty nie sú k dispozícii na zakúpenie

Produkty
Pridanie informácií o objednávke
Medzisúčet Bezplatne
Doprava, DPH a zľavové kódy sa vypočítajú pri pokladni

Nápoveda a FAQ

DOSTUPNOSŤ PRODUKTU

Všetky produkty máme na sklade (s výnimkou niektorých nábytkov od Mayera). Preto 98% objednávok expedujeme do 24 hodín!

Sme jedným z najrýchlejšie rastúcich obchodov s prémiovými produktmi! Pozývame Vás na nákupy!

SPRACOVANIE OBJEDNÁVOK

FAQs

Ako dlho trvá spracovanie objednávky?

  • Všetky produkty máme na sklade (okrem niektorých nábytkov od Mayera).
    Hneď ako zadáte objednávku, tím ľudí sa začne o ňu starať. Vďaka tomu sa 98% objednávok, ktoré prídu a sú zaplatené do 9.00 hodiny, odosiela ešte v ten istý deň. To znamená, že takáto objednávka bude u vás do 2-3 pracovných dní!

Chcem zadať objednávku ako spoločnosť s aktívnym číslom DPH (aktívne vo VIES).

  • V tomto prípade sa pred zadaním objednávky obráťte na zákaznícky servis.

Chcem zmeniť spôsob platby.

Môžeš to urobiť. Prosím, kontaktuj nás, aby si si vybral preferovaný spôsob platby.

FAQs

Spôsoby doručenia

  • Ponúkame mnoho spôsobov dopravy. Tu sa s nimi môžete oboznámiť.

Mám problémy s prihlásením.

  • Máte u nás účet a nemôžete sa prihlásiť? Kontaktujte nás, pomôžeme vám!

Moja objednávka ešte nedorazila.

  • Ak vaša objednávka nepríde do 4 dní, kontaktujte nás prosím. Rýchlo zistíme, čo sa stalo.

Produkt chýba v balíku

  • Pracujeme s modernými IT systémami a pod dohľadovou kontrolou. Preto takmer nikdy nedochádza k chýbajúcim položkám v balíkoch pre zákazníkov :) Ak by to vo vašom prípade bolo inak, prosíme vás, aby ste si balík ešte raz dôkladne skontrolovali (niekedy sa niečo môže skrývať v výplňovom materiáli). Ak produkt stále nenájdete, kontaktujte nás prosím.

Môžem zanechať hodnotenie svojho nákupu?

  • Samozrejme. Ak ste pri nákupe súhlasili s tým, že dostanete e-mail s krátkou prieskumnou štúdiou, potom dostanete niekoľko dní po prijatí balíka prieskum od spoločnosti Google. Hodnotenia sú overené nákupom (sú dostupné pre osoby, ktoré uskutočnili nákup).

VRÁTENIE A REKLAMÁCIE

FAQs

Ako môžem vrátiť produkt?

  • Máte 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu! Podrobnosti si prosím prečítajte tu.

Ako môžem podať sťažnosť?

Prosím, zoznámte sa tu s postupom na podanie sťažnosti.

 

KONTAKTNÉ ÚDAJE

Sme k dispozícii:

Po-Pia: 08.00-16.00

E-mail: info@4kidspoint.sk alebo chat