Nápoveda a FAQ
DOSTUPNOSŤ PRODUKTU
Všetky produkty máme na sklade (s výnimkou niektorých nábytkov od Mayera). Preto 98% objednávok expedujeme do 24 hodín!
Sme jedným z najrýchlejšie rastúcich obchodov s prémiovými produktmi! Pozývame Vás na nákupy!
SPRACOVANIE OBJEDNÁVOK
FAQs
Ako dlho trvá spracovanie objednávky?
- Všetky produkty máme na sklade (okrem niektorých nábytkov od Mayera).
Hneď ako zadáte objednávku, tím ľudí sa začne o ňu starať. Vďaka tomu sa 98% objednávok, ktoré prídu a sú zaplatené do 9.00 hodiny, odosiela ešte v ten istý deň. To znamená, že takáto objednávka bude u vás do 2-3 pracovných dní!
Chcem zadať objednávku ako spoločnosť s aktívnym číslom DPH (aktívne vo VIES).
- V tomto prípade sa pred zadaním objednávky obráťte na zákaznícky servis.
Chcem zmeniť spôsob platby.
Môžeš to urobiť. Prosím, kontaktuj nás, aby si si vybral preferovaný spôsob platby.
FAQs
Spôsoby doručenia
- Ponúkame mnoho spôsobov dopravy. Tu sa s nimi môžete oboznámiť.
Mám problémy s prihlásením.
- Máte u nás účet a nemôžete sa prihlásiť? Kontaktujte nás, pomôžeme vám!
Moja objednávka ešte nedorazila.
- Ak vaša objednávka nepríde do 4 dní, kontaktujte nás prosím. Rýchlo zistíme, čo sa stalo.
Produkt chýba v balíku
- Pracujeme s modernými IT systémami a pod dohľadovou kontrolou. Preto takmer nikdy nedochádza k chýbajúcim položkám v balíkoch pre zákazníkov :) Ak by to vo vašom prípade bolo inak, prosíme vás, aby ste si balík ešte raz dôkladne skontrolovali (niekedy sa niečo môže skrývať v výplňovom materiáli). Ak produkt stále nenájdete, kontaktujte nás prosím.
Môžem zanechať hodnotenie svojho nákupu?
- Samozrejme. Ak ste pri nákupe súhlasili s tým, že dostanete e-mail s krátkou prieskumnou štúdiou, potom dostanete niekoľko dní po prijatí balíka prieskum od spoločnosti Google. Hodnotenia sú overené nákupom (sú dostupné pre osoby, ktoré uskutočnili nákup).
VRÁTENIE A REKLAMÁCIE
FAQs
Ako môžem vrátiť produkt?
- Máte 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu! Podrobnosti si prosím prečítajte tu.
Ako môžem podať sťažnosť?
Prosím, zoznámte sa tu s postupom na podanie sťažnosti.
KONTAKTNÉ ÚDAJE
Sme k dispozícii:
Po-Pia: 08.00-16.00
E-mail: info@4kidspoint.sk alebo chat