DOSTUPNOSŤ PRODUKTU

Všetky produkty máme na sklade (s výnimkou niektorých nábytkov od Mayera). Preto 98% objednávok expedujeme do 24 hodín!

Sme jedným z najrýchlejšie rastúcich obchodov s prémiovými produktmi! Pozývame Vás na nákupy!

SPRACOVANIE OBJEDNÁVOK

FAQs

Všetky produkty máme na sklade (okrem niektorých nábytkov od Mayera). Hneď ako zadáte objednávku, tím ľudí sa začne o ňu starať. Vďaka tomu sa 98% objednávok, ktoré prídu a sú zaplatené do 9.00 hodiny, odosiela ešte v ten istý deň. To znamená, že takáto objednávka bude u vás do 2-3 pracovných dní!

V tomto prípade sa pred zadaním objednávky obráťte na zákaznícky servis.

Chcem zmeniť spôsob platby.

Môžeš to urobiť. Prosím, kontaktuj nás, aby si si vybral preferovanú spôsob platby.

FAQs

Ponúkame mnoho spôsobov dopravy. Tu sa s nimi môžete oboznámiť.

Máte u nás účet a nemôžete sa prihlásiť? Kontaktujte nás, pomôžeme vám!

Ak vaša objednávka nepríde do 4 dní, prosím, kontaktujte nás. Rýchlo zistíme, čo sa stalo.

Pracujeme s modernými IT systémami a pod dohľadovou kontrolou. Preto takmer nikdy nedochádza k chýbajúcim položkám v balíkoch pre zákazníkov :) Ak by to vo vašom prípade bolo inak, prosíme vás, aby ste si balík ešte raz dôkladne skontrolovali (niekedy sa niečo môže skrývať v výplňovom materiáli). Ak produkt stále nenájdete, prosím, kontaktujte nás.

Samozrejme. Ak ste pri nákupe súhlasili s tým, že dostanete e-mail s krátkou prieskumnou štúdiou, potom dostanete niekoľko dní po prijatí balíka prieskum od spoločnosti Google. Hodnotenia sú overené nákupom (sú dostupné pre osoby, ktoré uskutočnili nákup).

VRÁTENIE A REKLAMÁCIE

FAQs

Máte 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu! Podrobnosti si prosím prečítajte tu.

Prosím, zoznámte sa tu s postupom na podanie sťažnosti.

Kontaktné údaje

Sme k dispozícii:

Po-Pia: 08.00-16.00

E-mail: info@4kidspoint.sk alebo chat